الانس و الجبس

احمد عاطف

EGP100.00

In stock

SKU: 9789776578708 Categories: , , , Tag:

في مثل بيقول اللي يعيش ياما يشوف…. أنا بأكدلكم ان اللي قال المثل دا كان دكتور عظام قاعد في نبطشية الطوارئ بتاعته في المستشفى… يعنى مثلاً حصل حاجة كدا وأنا قاعد في إحدى النبطشيات عجيبة جداً، متخيلتش في يوم أنى هشوفها… أو هسمع عنها…ولو كنت سمعت عنها كنت هفكرها نكتة وعمرى ما هصدقها… أنا _ وبدون جرام افورة واحد منى_ لقيت ممرضة نزلتلى فجأة من الدور الرابع فوق بتقولى: تعالى شوفلنا حل… في خناقة جامدة فوق في أوضة 12 عظام …قولتلها ايه حصل!… قالتلي سليمان (35 سنة) بيتخانق مع رضا (42 سنة)

Read more...